مکان های گردشگری جهان

آنچه باید درباره تبلیغات شاهدانه در سال 2020 بدانید

چند سال گذشته ، تبلیغات شاهدانه یک دنیای جدید شجاعانه برای فروشندگان ماری جوانا و فروشندگان تبلیغات است ، که تا پایان سال 2019 هنوز در حال آزمایش آب بر روی موارد قانونی ، غیر مجاز و زمان پاکسازی خط بودند. همه اینها در سال 2020 تغییر خواهد کرد.

 

با تصویب روزافزون قانونی شدن حشیش در سراسر کشور ، ایالات بیشتر بر قانون سازی متمرکز شده اند. بسیاری از آنها قوانینی را تصویب کرده اند که تبلیغات ماری جوانا را هدایت می کند. دیگران آنها را تحت بررسی قرار می دهند.

 

تا به حال ، بیشتر ایالت ها احساس رضایت می کردند که صحبت از تبلیغات ماری جوانا می شود. هیچ سابقه ای برای پشتیبانی از تصمیمات وجود نداشت ، که باعث شود دولت ها و تبلیغ کنندگان بتوانند چیزهای دوم را حدس بزنند. اکنون ، با انتشار دستورالعمل های بیشتر و تعیین معیارهایی برای ترسیم ، رهنمودهای تبلیغاتی ماری جوانا کمتر سحابی خواهد شد.

در سال آینده ، در دادگاه ها اطمینان بیشتری نسبت به قوانین شاهدانه و تصمیمات شدیدتر مقامات محلی در مورد قانونی بودن بیلبوردها و سایر تبلیغات ماری جوانا در فضای باز مشاهده خواهید کرد.

آیا این تصمیمات در مورد فروشندگان حشیش نرم تر خواهد بود؟ این مسئله بعدا بررسی خواهد شد. تا کنون ، بسیاری از ایالت ها محدودیت محدودی را تعیین کرده اند زیرا میزان استقبال ساکنان از چنین تبلیغاتی را تعیین می کنند. ما می توانیم ببینیم که تبلیغات ماری جوانا کمتر به یک رویداد تبدیل می شود و بیشتر به یک اتفاق روزمره تبدیل می شود ، و به همان روشی که تبلیغات آبجو در تلویزیون عادی می شود ، شل می شود.

 

 

این افزایش میزان راحتی با تبلیغات شاهدانه همراه با نظارت بیشتر نهادی ، مهمترین روند تبلیغات ماری جوانا در سال 2020 خواهد بود. در اینجا شش مورد دیگر وجود دارد

 

1. تجارت در حال رونق است

این پیش بینی های بسیار خوش بینانه برای بازارهای پزشکی و تفریحی شاهدانه که قبلاً مشاهده کردید ، ممکن است به اندازه کافی خوش بینانه نباشد. بازار فروش قانونی تا سال 2025 ، با نرخ رشد سالانه مرکب 14 درصد ، به 25 میلیارد دلار می رسد. برای در نظر گرفتن این گسترش ، اپلیکیشن محبوب دیوانه وار TikTok با نرخ… 6 درصد در حال رشد است.

 

نکته جالب ماری جوانا بزرگسالان 25-44 ساله است که تقریبا نیمی از کاربران را تشکیل می دهند. اینها افرادی هستند که پول برای سوزاندن دارند ، بنابراین طبیعی است که تبلیغ کنندگان از رسیدن به آنها عصبانی می شوند. آنها آماده هزینه هستند و محصول را می خواهند

 

2. تبلیغات محلی جایی است که در آن قرار دارد

به دلیل وجود همه موارد قانونی گیج کننده در مورد گلدان - این امر در سطح فدرال غیرقانونی باقی مانده است و تبلیغ کنندگان با موضوعات تبلیغاتی شاهدانه در ایالت هایی که هنوز غیرقانونی اعلام شده است مواجه می شوند - به این معنی است که تبلیغات بیش از حد محلی و بیش از حد متمرکز ، ایمن ترین روش را ارائه می دهد.

 

فروشندگان ماری جوانا تجارت پررونقی انجام می دهند. آنها نمی خواهند درگیر درگیری های فراتر از سطح شهرداری بر سر نوع تبلیغات خود شوند.

این یکی از دلایل محبوبیت بیشتر تبلیغات در فضای باز است. شما آن را به یک گروه باریک ، در داخل یک شهر یا در بزرگراهی که قانونی است ، هدف قرار می دهید. اگر به افرادی که نمی توانند محصول شما را خریداری کنند ، نگران باشید و این نگرانی بزرگی برای بازاریابی آنلاین ماری جوانا است.

3. تبلیغات افراد بیشتری را به تصویر می کشد (در صورت امکان)

تا این لحظه ، بازاریابان ماری جوانا مراقب تصاویری هستند که برای بازاریابی استفاده می کنند. بسیاری از ایالت ها اجازه استفاده از تصاویری را که برای جوانان جذاب باشد مانند کارتون یا حیوانات نمی دانند. تبلیغ کنندگان عمدتا با تصاویر خنثی یا تصاویر گیاه علف های هرز ، جایی که مجاز است ، گیر کرده اند.

 

اما برای عادی شدن صنعت امیدوار است که این اتفاق بیفتد ، تبلیغات باید با استفاده از چهره های بیشتر ، نشان دادن افراد بیشتری که از حشیش به اشکال مختلف لذت می برند (احتمالاً نه به اندازه مصرف سیگار ، بلکه شاید برخی از مواد خوراکی ضمنی) و به طور کلی اثرات دارو .

 

 

این ممکن است پیچیده ترین جنبه از روند 2020 باشد. شما می توانید با استناد به قوانین تنباکو به عنوان نمونه سابقه ، انتظار داشته باشید که ایالت ها با این مسئله مبارزه کنند. با این حال فروشندگان ماری جوانا واقعاً برای کار کردن به این روش بازاریابی احتیاج دارند. آنها نیاز به دیدگاه افرادی دارند که ماری جوانا استفاده می کنند تا به امری عادی تبدیل شود تا تمرکز بر روی محصول و تمایز آنچه را که می فروشند ، داشته باشند. به این ترتیب تمرکز از "OMG ، یک آگهی قابلمه است!" حرکت می کند "" از کجا می توانم شاهدانه مناسب خود را پیدا کنم "، یک رویکرد بسیار کارآمد و مفید برای تبلیغات. (در واقع همه چیز در مورد آن است.)

 

 

4. مکانهای جدید تبلیغات شاهدانه

برای دانستن نور افراد در کنسرت ها و مکان های عمومی دیگر نیازی به بینی حساس ندارید. فروشندگان ماری جوانا می خواهند در همان مکان رشد خود به این افراد برسند. در سال 2020 به دنبال فعالیتهای تبلیغاتی بیشتر در رویدادها و مقصدی باشید که با گسترش نرمال شدن ، ماری جوانا نیستند.

 

به عنوان مثال ، ارسال سفیران مارک به رویدادهایی مانند طلوع فیلم بیشتر مورد پسند قرار می گیرد - شما قبلاً می دانید که به آنجا می روید ، مردم محصول را نمونه برداری کرده اند. تبلیغات به جشنواره های دیگر مانند شب های شمالی که سال گذشته میزبان "یک تجربه سلامتی مملو از حشیش" بود ، گسترش خواهد یافت.

 

5. تمرکز بیشتر بر آموزش

با قانونی شدن بیشتر شاهدانه ، نیاز به آموزش بیشتر می شود و فروشندگان ماری جوانا منبع اصلی چنین دانش هستند. آنها محصولات و مزایای خود را درک می کنند ، و

تبلیغات آنها باید بر روی انتقال این مزایا باشد. موضوعاتی که فروشندگان می توانند کشف کنند عبارتند از:

 

تفاوت بین هر گونه گلدان

نحوه رشد شاهدانه ، در جاهایی که این امر قانونی است

شرایط پزشکی قابل درمان با حشیش

آموزش افراد از طریق بازاریابی مزایای دیگری نیز دارد. این باعث می شود که یک تجارت "مشروع تر" به نظر برسد ، در زمانی که ارزشمند است. عموم مردم می خواهند به شرکت های تبلیغاتی قانونی مشاغل بدهند. آنها در حال حاضر نسبت به برخی ادعاها که به روغن CBD پیوسته اند نگران هستند ، بنابراین دادن اطلاعات محکم و قابل اعتماد به آنها می تواند تفاوت در فروش را ایجاد کند.

6. خلاقیت همیشه پیروز میدان خواهد بود

تاکنون ، بیشتر تبلیغات شاهدانه کاملاً محافظه کارانه بوده است و این قابل درک است. این سرزمین جدید است و مارک های نوپا نمی خواهند در روش های بازاریابی چریکی که می تواند آنها را به دردسر بیاندازد یا تصور غلطی داشته باشند ، هزینه کنند.

 

هرچند اکنون که قانونی بودن حشیش بیشتر اثبات شده است - کلرادو هفت سال پیش (!) به قانونی شدن آن رأی داد - وقت آن است که خطرات را شروع کنیم. کارهایی را انجام دهید که برجسته باشد. نشان دهید که این نوع تبلیغات برای محصولی که به هیچ چیز دیگری در بازار شباهت ندارد ، باید چقدر خلاقانه و هوشمندانه و سرگرم کننده باشد.


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش