مکان های گردشگری جهان

بهترین هتل های تایلند

Soneva, Koh Kood

 

در ساحل غربی جزیره Koh Kood یا Koh Kut در نزدیکی مرز کامبوج قرار دارد. این هتل ساحل اختصاصی خودش را دارد. ذاتا لوکس و راحت است و سبک ساخت و ساز سنتی ان به حفظ محیط زیست اطرافش کمک شایانی کرده است. از سالن سینما روباز تا رستوران Benz’ Mangrove و از رصدخانه ای مجهز به دستگاه ستاره شناسی واقعی تا رستوران منحصر به فرد Treepod، این هتل با 28 ویلا ریزورتی، یک لیست زیبا از امکانات شگفت انگیز برای هرچه بیشتر کردن لذت شما در سفر، فراهم کرده است. 

 

 

 

Sandalwood Luxury Villas

 

هتل Sandalwood Luxury Villas در بالای تپه با نمایی 360 درجه از سواحل Chaweng Noi و Chaweng در ساحل شرقی Koh Samui واقع شده است. این هتل فوق العاده دارای 10 ویلا مستقل است که راحتی مدرن را با معماری سنتی تایلندی ترکیب می کند. هر ویلا دارای یک بالکن خصوصی با منظره ی گسترده ای از ساحل است و ترکیبی از دکوراسیون سنتی تایلندی و امکانات مدرن است. تعطیلات در ویلاهای  Sandalwood Luxury، در عین اینکه باعث آسودگی و یک اقامت لوکس و رویایی برای تور تایلند شما می شود، فاصله ای نسبتا کوتاه از رستوران های جالب توجه و تفریحات شبانه در سواحل Chaweng و Lamai دارد.

 

 

 

 

Keemala Phuket

 

هتل Keemala با 38 اتاق treehouse، بالای یک تپه واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا ساحل Kamala دارد. این هتل در ساحل غربی پوکت قرار دارد. طراحی ویلاها منحصر به فرد است، زیرا به نظر می رسد که بخشی از محیط طبیعی آنهاست. ظاهر روستایی و طبیعی ویلاها، در داخل آنها با امکانات مدرن جریان دارد. هر ویلا treehouse دارای وان های عمیق، استخرهای روباز و چشم انداز فوق العاده از ساحل Kamala است. هتل Keemala دارای سرویس Spa کامل، دو رستوران و یک کلاب سلامتی می باشد.

 

 

 

 

Four Seasons Tented Camp Golden Triangle – All Inclusive

 

هتل Four Season با Tented Camp خود، سطح جدیدی از کمپینگ کردن را در مثلث طلایی آسیا بوجود آورد. این هتل در Chiang Saen که در نزدیکی مرزهای میانمار و لائوس قرار دارد، تنها چند دقیقه با ماشین تا پارک Golden Triangle فاصله دارد. هتل Four Season، این فرصت را به شما می دهد که در نهایت لوکس بودن در میان محیطی بسیار باشکوه و وحشی اقامت داشته باشید. این هتل برنامه هایی برای معرفی کردن فعالیت ها و گردش هایی که می توانید در این منطقه بینظیر تایلند داشته باشید، فراهم کرده است. شما امکان دیدن و ارتباط با فیل ها را خواهید داشت، درباره رسوم محلی و گیاهان بومی اطلاعاتی بدست می آورید و خیلی چیزهای دیگه. از Spa تا رستوران ها، امکانات هتل هماهنگی فوق العاده ای با طبیعت وحشی و لوکس بودن، دارد. برای سفر به این نقطه از تایلند شما با یک پرواز داخلی از بانکوک به فرودگاه  Chiang Rai خواهید رفت و از این فرودگاه تا هتل حدودا یک و ساعت و نیم با ماشین راه خواهید داشت.

 

 

 

 

DNA Resort & Spa

 

هتلی 3 ستاره در مرز پارک ملی Khao Yai که در حدود 150 کیلومتری بانکوک قرار دارد ( با ماشین از فرودگاه بانکوک در حدود 2 ساعت راه می باشد)، DNA Resort & Spa انتخابی خوب برای فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی علمی – تخیلی می باشد. 45 اتاق یا Pods که تخت های بیضی شکل دارد، پنجره هایی به شکل پنجره های هواپیما و امکانات مدرن، این هتل با الهام گرفتن از ساختار مولکولی DNA، ساخته شده است. این هتل در بکر ترین مکان ممکن در تایلند، که در دریایی از سبزیجات و امکانات بسیار مناسب (رستوران، Spa، استخر روباز) قرار دارد.

 

 


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش