مکان های گردشگری جهان

۵ جزیره برتر دنیا که باید به آن سفر کنید

هاوایی پنجاهمین ایالت آمریکاست که پایتخت و مهم ترین شهر آن هونولولو است، هاوایی از 8 جزیره تشکیل شده است که دومین جزیره مائوئی است که بیش از 80 ساحل زیبا دارد و سالانه حدود 131000 بازدیدکننده دارد. زیبایی این جزیره به حدی است که در صدر فهرست «بهترین جزایر جهان» قرار دارد. نام دیگر این جزیره جزیره گرج است و بهترین مکان برای دوستداران طبیعت است آب و هوای هاوایی معتدل و مرطوب هونولولو دارای حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد و حداقل دمای آن 13 درجه سانتیگراد است. به طور خلاصه، همه چیز در این جزیره به قدری زیبا است که می خواهید زمان را متوقف کنید

دومین جزیره زیبای جهان: سانتورینی، یونان
جزیره سانتورینی در دریای اژه یونان واقع شده است و به عنوان Thera نیز شناخته می شود. این جزیره در 200 کیلومتری جنوب شرقی یونان قرار دارد و یکی از جزایر سیکلادس است. شایان ذکر است که جزیره سانتورینی از بقایای فعالیت های آتشفشانی شدید تشکیل شده است و همچنین به خاطر روستاهای زیبایش مشهور است. آرامش از دست رفته را در غروب آفتاب خواهید یافت که سایه هایش مانند پالت رنگی یک هنرمند است.
جامائیکا سومین مقصدی است که به خاطر زیبایی استثنایی اش شناخته شده است.نهایت خود را به یک غذای تازه در یک رستوران فرانسوی خوب دعوت کنید. .

بهترین جزیره های دنیا


3
جامائیکا سال گذشته جزو 10 تیم برتر نبود اما امسال به رتبه سوم صعود کرده است. جامائیکا کشوری در دریای کارائیب (آمریکای مرکزی) و پایتخت آن کینگستون است. جامائیکا با جمعیتی حدود دو میلیون نفر سومین کشور بزرگ انگلیسی زبان در ایالات متحده است و در سال 1962 از بریتانیا استقلال یافت.
هیچ چیز مانند پریدن مانند گربه در سواحل جامائیکا وجود ندارد زیرا سرگرمی های متنوعی را ارائه می دهد. از دست دادن این سواحل سخت است، بنابراین سعی کنید در حین سفر، موسیقی محلی پیدا کنید. از قایق سواری، غواصی، بازدید از مزارع شکر و غارنوردی لذت ببرید که همگی تجربه های فراموش نشدنی خواهند بود.
جزیره چهارم: بالی، اندونزی
4
بالی جزیره ای در اندونزی است که یکی از مهم ترین مراکز گردشگری جهان است. مکان های مختلفی در این جزیره وجود دارد که معروف ترین آنها کوتا و اوبود است. در شمال و جنوب کوه های مرکزی این جزیره مناطق حاصلخیز زیادی برای کشاورزی وجود دارد که برای کشت برنج استفاده می شود. مزارع برنج بالی معروف است و در یونسکو به ثبت رسیده است. سواحل بالی واقعا شگفت انگیز است.
بالی یک نقشه زنده است که در بهشت ​​اندونزی قرار دارد که در آن همه چیز مانند یک رویا است. شهر هنر مکانی عالی برای کشف جاذبه های فرهنگی جزیره است.
می توانید در کلاس های طراحی پارچه، کارگاه های عتیقه نقره، کلاس های یوگا ذهن و بدن یک تعطیلات رویایی برای خود بسازید.
پنجمین جزیره پیشنهادی ما پوکت، تایلند است.
5
بزرگترین جزیره تایلند یک مقصد بین المللی برای عاشقان سواحل و زیبایی های طبیعی است. اگرچه جزیره کو تائو تایلند امسال در فهرست 10 جزیره برتر جهان قرار نگرفت، اما جزیره دیگری از این کشور به این فهرست راه یافت. جزیره پوکت با محیط و طبیعت زیبای خود توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و در واقع گذراندن تعطیلات در پوکت می تواند کمی طاقت فرسا باشد. این جزیره را امتحان کنید.
آخرین جزیره دنج و زیبای بورا بورا،
6
بورا بورا بخشی از جزایر پلینزی فرانسه، یکی از قلمروهای فرادریایی فرانسه در اقیانوس آرام جنوبی است. این جزیره به خاطر سواحل سفید و تالاب های آبی اش معروف است. بورا بورا برای دومین سال متوالی در لیست بهترین جزایر قرار دارد. ساحل این جزیره ساحل مروارید نام دارد، غذا خوردن کوسه ها یا شنا لاک پشت ها را در تالاب این جزیره تماشا کنید و در


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش